NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA
Jak najszybciej znaleźć poszukiwany produkt?
Korzystając z wyszukiwarki sklepowej po środku na górze sklepu lub przeglądając główne menu i przechodząc na interesujące kategorie lub szukając według producentów.
Jaki jest czas oczekiwania na przesyłkę?
Czas oczekiwania na przesyłkę = czas realizacji zamówienia + czas potrzebny na dostarczenie przesyłki przez pocztę lub kuriera. Czas realizacji i dostawy zamówień nie obejmuje sobót, niedziel oraz świąt. Wysyłamy przesyłki w przeciągu 1 dnia roboczego od momentu złożenia zamówienia (w przypadku wyboru formy płatności - pobranie) lub od momentu zaksięgowania wpłaty.
Czy można składać zamówienia przez telefon?
Zdecydowanie tak, jest taka możliwość. Zadzwoń pod numer tel. 32 733 09 51 między 11:30 a 16:30. Obsługa sklepu będzie prosiła o podanie danych adresowych, nr telefonu oraz adresu e-mail. Na podany adres e-mail zostanie wysłana prośba o potwierdzenie założenia konta.
Czy po złożeniu zamówienia bez rejestracji otrzymam potwierdzenie drogą mailową?
Wszystkie transakcja z naszym sklepem to w pierwszej kolejności wysłanie potwierdzenia na wskazany przez adres mailowy. Dlatego nie ma znaczenia czy klient założył konto czy dokonał zakupu bez rejestracji – zawsze otrzyma podsumowanie zamówienia ze szczegółami.
Mam już konto w sklepie, ale nie mogę się zalogować. Co w takiej sytuacji mogę zrobić?
Jednym z najczęstszych powodów takiej sytuacji jest błędnie wpisywany login lub hasło do konta sklepu. Jeśli umknęło hasło – prosimy kliknąć w link „Formularz odzyskiwania hasła” dostępnym na stronie logowanie. Nowe, automatycznie wygenerowane przez system hasło zostanie wysłane na adres e-mail podany przy rejestracji.
Czy otrzymam fakturę VAT na zamówiony towar?
Oczywiście. Chęć otrzymania faktury należy zgłosić przy składaniu zamówienia, zaznaczając odpowiednie pole w formularzu. Pamiętać należy o podaniu pełnych danych firmy wraz z numerem NIP.
Czy mogę w formularzu zamówienia podać inny adres do wysyłki zamówienia?
Tak. Przesyłka może być wysłana pod adres inny niż adres osoby zamawiającej. Należy wtedy w formularzu zamówienia w opcji „Kto odbiera” podać dane osoby, która ma otrzymać paczkę.
Czy na pewno usunąć zawartość kosza? Operacja ta jest nieodwracalna.